BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, August 13, 2011

2nd Order untuk Jalan TAR, Kuala Lumpur...

Hari ni sempat lagi menyiapkan 6 bekas coklat raya untuk penghantaran ke kedai di Jalan TAR, Kuala Lumpur. Ha...yang ini contoh untuk buat Coklat Strawberry yang ada letak jem di dalamnya.





Inilah jem yang saya letak di tengah-tengah coklat. Kang ada yang x percaya ada jem di dalamnya. Almaklumlah duani perniagaan ni ada yang jujur dan ada yang menipu. Nak bagi orang makan kalau boleh harus jujur dan ikhlas. Baru makanan yang dimakan enak dan sedap (ikut petua orang dulu..dulu..)




Pastu baru penuhkan acuan balik dengan coklat putih ditambah pewarna pink. Dan bekukan di dalam peti sejuk. Kejap je pun dah beku lepastu keluarkan dan packing dalam balang.




Inilah hasilnya.......


Yang ini pula Kriespies Rice bersalut Cuppucino.







So apa lagi, cepat2lah datang ke Jalan TAR dan cari coklat kami di kedai tudung No.4 bersebelahan nagoya dan bertentangan dgn kedai Norhayat yang dah tutup tu sebelum kehabisan kerana setiap satu perisa hanya 1 balang je saya buat. Takut gak nak letak banyak-banyak sebab baru 1st time pasarkan coklat kat public. Kalau dah x de kat sana, nak kena tempah pada saya. Smskan saja butiran seperti dibawah. Bila dah dpt confirmation daripada saya dan anda bersetuju dengan invois yang diberi, saya terus buat. Bila dah siap saya akan buat penghantaran dan pembayaran dilakukan sewaktu saya delivery barang pada anda. Senang jekan procedurnya. Lebih info, hubungi saya :-


Nurulhuda
017-5554676
seripesona_enterprise@yahoo.com

0 comments: